Åhh! Söndagar!

Söndagar är den bästa dagen i veckan, man har tid för att pyssla och greja. Jag syr just nu ett par nya kuddöverdrag i fejkad fårpäls som jag tror kan bli fina. Blev även klar med min gamla anslagstavla som tidigare var träfärgad men som nu är vit med grå blommor.  Bilder kommer på den vid ett senare tillfälle. Jag och pappa har även vart och tittat på möbler, hitta ett par intressanta objekt bl.a. ett matbord i massiv oljad ek med tillhörande stolar. Ek möbler är vackra men det känns inte särskilt unikt eller nytänkande, vad kan man ha istället som köksbord? Ska vi satsa på att köpa ett begagnat bord med stolar och måla det blanksvart/ vit? Jag vet inte riktigt hur vi ska göra tacksam för tips och idéer.


Kram j  


Kommentarer
Postat av: a l v v s . b l o g g . s e

Hejsan!

Brukar du läsa min blogg eller har du lagt till mig på bloggkoll?

Om du gör det så hör av dej isåfall så lägger jag till dej också ( :

Har du haft en bra dag?

2009-01-25 @ 17:04:42
URL: http://alvvs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0