Ny kamera!


Imorgon ska jag försöka ta mig in till stan och köpa en ny kamera så jag kan börja lägga up bilder igen. Min nya kamera ska vara rosa alternativt turkos el grön. Ska försöka få tag i någon duktig säljare så jag får något vettigt med mig hem.

Jag har  varit på stan idag,  var först till bra och begagnat  hitta lite små saker som jag ska göra om till något nytt användbart. Sedan var jag runt i lite små butiker i city. I en av butikerna fastnade jag framför en tavla jätte fin tavla (kommer bara ihåg konstnärens förnamn Nancy) kvinnan som jobbade i butiken började då prata med och frågade bland annat om jag var konstintreserad. Mitt svar på detta blev att jag själv håller på med måleri. Till min stora förvåning frågade hon vad jag målade, om jag hade en hemsida och om jag hade någon pågående utställning i stan i samma mening.

Denna kvinna gav mig verkligen en tankeställare. Så nu ska jag börja arbeta på underlag till en utställning, slutföra alla små projekt och sedan samanställa allt mm.

Sedan kommer de att hända mer här på bloggen framövera, de kommer bla bli lite gästbloggande från min vänina Frida. Hon är målar, syr och skapar så som jag (Helt grym).

Trevlig helg!
 Kram j

Kommentarer
Postat av: Randy

Åh vad snygg den var =)

2009-06-14 @ 12:10:58
URL: http://randys.se
Postat av: [lisa bjernhagen]

Sugen på lite ny musik i det trista vädret? Spana in min youtube och mina egna låtar :) och om du vill vårat band shadow of the room! http://www.youtube.com/user/s0adlisa

2009-06-14 @ 13:41:56
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0