Semesterdag 3

Idag har jag börjat med en tavla till Emma, jätte roligt. Det är så härligt att bara sitta och måla. Den kommer ¨gå i rosa med massa blommor och mer tänker jag inte berätta det får bli en överraskning.

Igår började jag måla om några gamla tavaleramar vita för att kunna få en snygg fotoväg. Det blir snyggt, smart att måla ramarna vita eftersom det framhäver färgfotona mer. Fick några fler gamla ramar av Emils farfar idag, de ska bara piffas till lite så kommer de oxå bli fina.

Åt även en härlig lunch med Frida, Karin, Malin och Jennie så mysigt tycker att det var lite synd att jag inte kunde hänga med er ut.

Bilder kommer bara jag kan hitta den där sladden.



God natt!

Kommentarer
Postat av: Sissi

sv; tack så mycket: )

¨



fin blogg!

2010-07-01 @ 10:46:51
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0