kurs i borås

Mellan onsdag och torstag den här vecka var jag på kurs i borås hos boråstapeter. En rolig och mycket givande kurs första dagen så var det rundvandring i fabriken och på lagret, besök på designavdelningen samt produktinformation. Tyvärr är det förbjudet att ta kort men fabriken kan beskrivas som ren,tekniskt, och att allt fungerar så bra och att det inte blir tryckfel oftare är helt otroligt. Designavdelningen skulle jag bo på om jag fick, skulle kunna spendra år med att bara titta i deras otroliga arkiv. 

Andra dagen så föreläste Elisabeth Lejon som arbetar som inredare och stylist om trender och stilar. Mycket givande eftersom Elisabeth delade med sig av sin kunskap och sina erfarenheter (något som jag har saknat på andra inredningskurser) samtidigt som hon var pedagogisk och enkel att lysna på.




En skulptur som stod på en av Borås gator, de har under sommaren haft en skulptur utställning.



Finurlig lampa på hotellet perfekt DIY projekt.    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0