Ideér och mer ideér

Köpte 4 st anslagstavlor på ikea i förgår som jag har tänkt att jag ska fixa till innan jag hänger upp dem. De ska få lite färg och lite tapet innan de är klara.

Idag är det skola och föreläsning om kön och genus hoppas att det blir intressant annars känns det som slöseri med tid om jag kan läsa mig till det i böckerna. Sen hoppas jag att jag kan hinna med att gå ut och gå en sväng i det fina vädret i eftermiddag. Känner mig aldeles pirrig i magen idag vet inte varför men det betyder nog bara att det är något bra som kommer att hända. Onsdagar brukar vara bra dagar. Hoppas du får en bra dag :) 


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tack för din kommentar! Ska bli så skoj att se vad du gör med anslagstavlorna... KRAM :-)

2011-02-09 @ 10:00:03
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0