Banksy

Den här bilden av Banksy sitter ovanför vår skafferi dörr. Som ni kanske förstår så har vi använt skafferiet som en sådan plats där man ställer in allt som man inte vill ha framme. Idag har jag varit med Ingrid på Lerbäcksmarken och nu ska jag åka till Lova som (jag tror) ska sitta och visa upp och sälja keramik.
This photo of Banksy sits above our pantry door. As you might imagine, we have used the pantry as a place where you set all that you do not want anyone to see. Today I have been with Ingrid on Lerbäck ground and now I'm going to Lova that (I think) to sitand show and sell pottery.

Kommentarer
Postat av: Yohanna

Hejsan! :)



Jag är med i en tävling hos Agria och skulle bli superduperglad om du skulle vilja rösta på mej!



http://fireflybaby.blogg.se/2011/july/kom-igen-nu-gor-mej-glad.html



P.S. Du får en länkning som tack!

2011-07-02 @ 20:29:38
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0