Godmorgon

Idag har jag passat på och haft lite sovmorgon, vad det är häligt att få vakna av sig själv och inte av väckarklockans alarm. Nu ska jag ta cykeln till stationen och hämta ut mina tågbiljeter inför morgondagen. Jag håller tummarna för att SJ kommer i tid imorgon för jag har så mycket roligt som jag ska hinna med.
Foto: 1
Translation:Today I have taken the opportunity and had a little sleep, what perforations to wake up by myself and not the alarm clock alarm. Now I'll take the bike to the station and pick up mytrain tickets for tomorrow. I keep my fingers crossed that SJ will be on time tomorrowbecause I have so much fun that I should keep up.

Kommentarer
Postat av: cornelia

va roligt att åka ut och resa :) vart ska du åka? :)

2011-09-01 @ 19:19:02
URL: http://corneliasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0