Nya Sängkläder

Jag har investerat i nya sängkläder från H&M Home och ett par ny kuddfodral. Kvalitén på tyget känns bra och bomullen luktade inte sådär konstigt och starkt som andra lågpris sängkläder kan göra när de är nya. Jag vet inte om jag har visat er tavlan som vi har ovanför sängen förut? Den har jag gjort av gamla tapetrester, sänggaveln har jag också gjort. Det är en träram som jag först spänt vadd över och sedan det gröna tyget. Drömfångaren fick jag av mamma när jag var yngre.
Foto: Johanna Egemar
Translation: I have invested in new bedding from H & M Home and a couple of new cushion covers. The quality of the fabric feels good and the cotton did not smell like that weird and strong as other discount bedding can do when they are new. I do not know if I have shown you the picture that we have above the bed before? This I have done of old wallpaper remnants,head of the bed, I have also done. There is a wooden frame that I first tense over batting and then the green fabric. Dreamcatcher, I received from my mother when I was younger.

Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Snyggt! Gillar helheten :)

2011-09-11 @ 15:41:32
URL: http://inspireramera.se
Postat av: Sofia

ÅH vad fint! Älskar att du har gjort det själv. :) Tavlan är grym!

2011-09-11 @ 21:04:48
URL: http://borninmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0