Sommar regn!

De regnar utanför mitt fönster, så mysigt och en bra anledning att ta de lite lungt. Igår var vi på pitchers jag och Anneleen som en liten avslutning nu blir hon borta ett par dagar för att sedan komma tilbaka till midsommar. Jag hoppas att jag och malin kan komma iväg och hälsa på henne i Belgien i augusti. kvällen blev lite speciel..hmmm, med ett mindre lyckligt slut. Tur att du var där Frida. "Puss Puss" 


Hoppas jag får tid att köpa en kamera snart för nu är de så mycket saker som jag vill visa upp. Jag har blivit riktigt produktiv de här senaste dagarn. har hunnit slutföra ett par målningar samt har börjat med en hel del nya projekt. Har även hunnit med att shoppa en hel del.

vad händer framöver då?

Ikväll... Kanalfesten i askersund
Imorgon... en liten tur med Frida till vastena.. hoppas jag annars så blir de på måndag..


kram j       

Kommentarer
Postat av: linda

såg dig på kanalfesten! :):) hade du trevligt? kram!

2009-06-08 @ 01:16:29
URL: http://luckylady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0