Svampar

Svampar har så intresanta former, och så är de perfekta att fotagrafer eftersom de står still. Hittade kantareller också så jag är lycklig. När jag trampade runt i skogen och letade efter de eftertraktade gulingarna så facinerades jag av hur många olika sorters svampar det finns och vilka vackra former de har. De är som små temporära skulpturer där de står bland mossa och barr. Avnjut bildskörden för nu ska jag steka guld i stekpannan.








Translation:Mushrooms are so intresanta forms, and they are perfect to photograph graphs as they are stationary.Found chanterelles too, so I'm happy. When I walked around in the forest, looking for the desirable yellows sofascinated me how many different kinds ofmushrooms there are and what beautiful shapes they have. They arelike little temporarysculptures where they stand among the moss and pine needles. Enjoy image harvest fornow I'llfry gold in the pan.

Kommentarer
Postat av: Elin

Man ska ALDRIG ha svamp i plastpåse.

Man ska ha dem i korg.

Eftersom de är så mjuka så mosas de lätt ihop och blir dåliga fortare.

2011-08-27 @ 10:20:39
URL: http://skypainter.blogg.se/
Postat av: Designbird

Den vita röksvampen är faktiskt riktigt god! Visst är det härligt att komma ut och se alla fantastiska former. /Camilla

2011-08-28 @ 20:24:12
URL: http://itemsbydesignbird.blogspot.com/
Postat av: Karinas inspiration

Jättefina svampfoton och visst är svampar vackra!

Se några goda svamprecept på min blogg igår!

2011-08-30 @ 10:02:53
URL: http://www.karinasinspirationsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0