hönsnäts skulpturer

Vilken härlig onsdags morgon med solsken och fågelkvitter. Jag har precis varit ute och gått en sväng samtidigt som jag har funderat på lite nya inredningsdetaljer här hemma. Har hunnit startat upp ett av projekten får se om jag hinner slutföra det ikväll. Snart är det skoldax med en föreläsning i vetenskapsteori samt vetenskaplig metod känns inte lockande en dag som denna (ämnet känns nog aldrig lockande).

Har ni som jag upptäckt alla hönsnäts skulturer som finns med i många inredningsrepotage? på baksidan av senaste Elleinteriör stoltserar några kråkor av hönsnät i NK inrednings annons. Bilden nedan med molnet är lånad från bloggen bloesem.


Kommentarer
Postat av: pysseliten

härligt med billigt pyssel .det gillr jag ;)

2011-05-14 @ 08:56:12
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0