Life

Livet är värdefullt, därför är jag glad att mitt är fullt med saker som jag älskar. Vi blir allt som oftast påminda om att livet inte går att planera och att det är allt för kort för att slösas bort. Det här året har hittils varit ett av mina bästa år men det har varit en riktig bergodalbana också. Jätte glad över att jag har kommit till insikt med vad jag vill göra med mitt liv och ännu mer nöjd med att jag har tagit tag i det och gör allt som jag tycker är roligt.
Jag har tidigare nämt att vi på Lottas kurs har fått ett hemligt projekt. Projekt innebär att vi ska styla en bild för fyra av Therese Sennerholts (som är en av våra gästlärare)  prints som ännu inte har släppts. Bilderna kommer att fotas av otroligt duktiga Pia Ulin (som också kommer vara gästlärare) i delight studios. Det är så stort, jag får fjärilar i magen så fort jag tänker på det. Det ska bli otroligt roligt att få ta del av deras kunskap.
Foto: Johanna Egemar

Kommentarer
Postat av: Kreativ inredning

Åh kursen du går verkar verkligen superkul! Det är nästan så att jag blir lite sugen själv men jag nöjer mig med att med stort intresse följa vad ni gör här på din blogg:-)



/Sofia

2011-10-10 @ 21:41:58
URL: http://kreativinredning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0