Träna, Träna, Träna

Född med en mamma som är ridlärare och mentaltränare för idrottare så har jag fått lärt mig att träning och positivt tänkande är det som ger resultat. Så nu är jag igång och tränar på komposition och stilleben. Lotta kom med så många bra tips så jag fick flera nya idéer. Papper tycker jag är ett fantastikst material för att det har så otroligt många användningsområden. Jag har gjort en girlang, några askar och ett litet kort. Stämplarna har jag köpt på granit och de gamla numren av svensk damtidning har jag fyndat på loppis.
Foto och Styling Johanna Egemar

Kommentarer
Postat av: Johanna Broo

Hej vilken kul blogg du har! Den ska jag följa :)

2011-10-19 @ 07:31:36
URL: http://johannabroo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0