Söndag..

Nu är semester vilan slut här på bloggen, jag har en vecka kvar av min semester men nu kliar det i fingrarna. Den här dagen har jag börjat med att bakat ett RAW bröd utan mjöl. Jag håller tummarna för att det blir bra och gott. När det blir klart ska jag ut och träna i det fina vädret.
På semester har jag läst igenom senaste Sköna Hem tidningen flertalet gånger och fastnat för fotografen Birgitta Wolfgang Drejers vackra hem. Det kalla vita vägs upp av det varma naturliga träet och de bohemiska detaljerna, en öppna planlösningen och känslan som hemmet inger är genomtänkt.









Now the holiday rest stop here on the blog, I have a week left of my holiday but now it itches in my fingers. On this day, I started to bake bread without flour. I keep my fingers crossed that it will be well and good. When it becomes clear, I will go out and train in the nice weather.

On holiday I read the latest Sköna Hem magazine several times and stuck to the photographer Birgitta Wolfgang Drejers beautiful home. The cold white offset by the warm natural wood and the bohemian details, an open floor plan and the feeling thatinspires the home is well thought out.



Kommentarer
Postat av: Anna

Superfina och inspirerande bilder!

2011-06-27 @ 19:04:28
URL: http://modeochinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0