Candy Black

Inredningsdesigner Katie Culley och den grafiskformgivaren Jason Rubino gillade mötet mellan inredning och det grafiks uttrycket och startade därför Candy Black design för att kunna erbjuda sina kunder något unikt. Här är bilder från deras studio. Fantastikst fint tycker jag. Det bäst är de kaklade väggarna och de svart Eames stolorna som nästan sjunker in i väggen bakom.
Just nu är det en ända röra i mitt huvud, jag funderar mycket på vad som är min egna stil och vad jag tycker om. Har de senaste året jobbat så mycket med att hitta vad andra gillar så det är svårt att bena ut vad som är min stil.  Ska skapa moodbords i helgen för att ringa in vad det är jag gillar och vad det är som är jag. Ska bli intressant!
Ha en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0