Orange

En färg som jag tycker nästan fastnar på mig i höst är oranget. Tycker att det syns titt som tätt även om jag ännu inte har hunnit släppt hem någon onödigt inredningspryl men härligt apelsin färg. Undrar ni varför det har varit så tyst här på bloggen i helgen beror det på att jag har fokuserat på att skriva klart en hemtent. Jag läser en kurs i Dräkt- och intriör historia på distans och kommer vara klar med de 30hp till våren. Det är roligt och intressant att se hur dessa områden har utvecklas över tid.
Men som sagt orangt, vilken fin färg. Kombinera den med grått och jag blir förälskad. 
Bilder lånade från Trendenser, Lotta Agaton och Apartment Therapy

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh superfint! Jag älskar stolarna!

2011-10-03 @ 22:27:22
URL: http://borninmay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0