Anatomi

Den här bilden fastnade jag för i senaste Elle interiör. Stylist är Sara Sjögren som bla gjort flertalet reportage för Residence. Ta gärna en titt i hennes portfolio för där finns många fina bilder. Jag gillar hennes sätt att kombinerar färger och hur väl hon får dem att fungera ihop. Just den här bilden fångade min uppmärksamhet av en annan anledning än färgerna. Nämligen anatomiplanschen och det virkade kraniumet kombinerat med de vita standard (15*15) kakelplattorna. En vågad kombination, som blir snygg och jag blir fruktansvärt nyfiken på vem det är arbetar vid det här skrivbordet. Vem kan R vara?
FOTO: Patric Johansson

Kommentarer
Postat av: fatimaswary

Kikar in för att önska dig en trevlig helg! kram ^^

2011-09-02 @ 23:23:24
URL: http://fatimaswary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0