Formex Hösten 2011: Pine & Dine

Stylad av rekostylisterna så var den temporära mässrestaurangen snyggare än någonsin. Inspirationen har de bla hämtat från det nordiska vinterlandskapet, gamla britiska biblotek och spröd japansk keramik. Jag föll pladask för golvet och den varma och välkomnade känslan trots det enkla maskulina formspråket.
Mässrestaurangen hade fått det finurliga namnet Pine & Dine.
Vedträn lite här och där.
Träsmak någon?
Ville man så kunde man sitta under en tall och filosfera, jag och min kollega Lena satt där och lysnade på Sara Winter från Svenska Moderådets trendföreläsning. Kan även passa på att tacka mitt jobb som bjöd på den här fina resan. Kolla golvet!
Foto: Johanna Egemar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0