Happy sunday

Imorse när jag vaknade bestämde jag mig för att det här skulle bli en bra dag och jag har inte fått fel än. Just nu sitter jag vid köksbordet och letar inspiration till nya målningar i diverse böcker och magasin. Det är rena njutning. Då har inte det bästa med den här dagen hänt än för det kommer att bli kvällen för då ska jag träffa min finaste vän Anna. Eftersom hon jobbar och studerar i Paris just nu så har vi inte möjlighet att ses så ofta så när hon är hemma i Sverige gäller det att passa på.
En bild som jag fastnade för när jag letade inspiration till höstdukningar var den här. Det jag gillar bäst är kontrasten mellan det gula och grå. Det är inte så svårt att fixa detta själv heller. Det är bara ut i skogen och letar reda på några lagom stora kvistar och måla dem.
Bild källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0