Höstfavoriter

Det här är mina tre höstfavoriter. Skorna är köpta på Nilsons och de har perfekt passform så jag kommer kunna gå långt i dem. 
Glasburkarna har jag köpt på loppis och de är ganska vanliga jag har även sett dem i klart, brunt och blåttglas. De är perfekta att ha te i något som brukar gå åt i mängder här hemma när temperaturen sjunker ute.
Levande ljus måste vara mysfaktor nummer ett när kvällarna blir kortare. Jag älskar mina mässingsljusstakar för de gör sig så bra i grupp. De är billiga just nu och det finns massor av dem på loppis så passa på och handla.
Foto: Johanna Egemar

Kommentarer
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Sjukt snygga skor!

2011-09-18 @ 19:00:36
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0